عناوینی که شما را از تصمیمتان برای خرید کنسول نسل هشتمی خود، برمی‌گردانند!

عناوینی که شما را از تصمیمتان برای خرید کنسول نسل هشتمی خود، برمی‌گردانند!

در ماه ها سپتامبر و اکتبر سال گذشته بود که همگی با یک تصمیم سخت رو به رو شدیم. تصمیم اینکه چه کنسولی را برای نسل بعدی انتخاب نماییم. متنی که در ادامه می خوانید نوشته ی Alec Pillik است. در نظر من، هر دو کنسول فوق العاده ظاهر شدند و به طبع عناوین انحصاری هر سیستم نیز همانطور بود. اما در پایان پس EuroGamer Expo بود که تصمیمم قطعی شد. در این مراسم توانستم عنوان انحصاری Xbox One…

 

یعنی Ryse: Son of Rome را تجربه کنم. بعد از اینکه به هتل برگشتم و روزم را که پر از بازی های رنگارنگ و جمعیت حاضر در نمایشگاه بود مرور می کردم، Xbox One خود را سفارش دادم. البته باید اعتراف کنم که همیشه فکر میکردم چطور می شد اگر PS4 را می خریدم؟ البته نمی خواهم بگویم که از Xbox One راضی نیستم. اما همواره دلم می خواست بدانم کنسول نسل هشتمی سونی تا چه حد می تواند مرا سرگرم کند؟ در یک دنیای ایده آل مطمئنا هر دو را خریداری می کردم…اما این دنیا به هیچ وجه ایده آل نیست و من آن مقدار پول اضافی برای خرج کردن ندارم. بنابراین مجبورم فعلا با Xbox One سر کنم. اما همواره عناوینی در نسل هشتم خواهد بود که برای چند ثانیه هم که شده به این تصمیمم قبطه خواهم خورد. لیستی که در ادامه میبینید عناونیست که نظرتان را برای خرید کنسول نسل هشتمیتان بر خواهد گرداند.

The Order: 1886

عنوانی که در روزهای گذشته هایپ بسیاری داشته است، بازی ای نیست جز The Order: 1886. داستان بازی در یک تاریخ خیالی در زمین اتفاق می افتد و شامل هیولاهای شبه انسانی و اسلحه و تجهیزات فوق پیشرفته در قرن نوزدهم میلادی می شود. در کنار اینها یک فرقه از شوالیه ها که در برابر شیاطین نام برده می جنگند نیز فضای بازی را هرچه بیشتر دوست داشتنی می کند. به نظرم این بازی در هنگام عرضه گرد و خاک بسیاری در این صنعت به پا خواهد کرد. با اینکه اطلاعات بسیار کمی از این بازی در دسترس است، اما در طول هفته ی گذشته اتفاقات جالبی در توسعه ی بازی افتاده است. این بازی به تنهایی کافیست تا خریداران PS4 را راضی نگه دارد و Xbox One دارانی مثل من به تجربه اش قبطه بخورند. تریلر سینماتیک بازی فوق العاده جذاب بود و نفس را در سینه حبس می کرد. تصاویری که اخیرا از مراحل بازی منتشر شده، اتمسفری تاریک را نشان می دهد که به جذابیت بازی هرچه بیشتر می افزاید. افکت های نور پردازی در این بازی، دقیقا همانطوری هستند که از بازی های نسل هشتمی انتظار داریم. به PS4 داران پیشنهاد می کنم این بازی را در هنگام عرضه تهیه کنند و خودم نیز سعی خواهم کرد آن را در خانه ی دوستان تجربه کنم!

Infamous: Second Son

زمانی که Xbox 360 خریدم؛ در بین عناوین PS3، معدود بازی هایی بود که دوست داشتم بازی کنم. سه تا از برترین بازی ها از نظر من The Last of Us و Uncharted و سپس inFAMOUS بود. شاید با توجه به سرویس جدید سونی، Playstation Now بتوانم آنها را به زودی تجربه نمایم. به هر حال؛ inFAMOUS: Second Son به اندازه ی عنوان اول خارق العاده به نظر می رسد. گرافیک بصری این عنوان به راحتی می تواند از بسیاری از بازی های نسل هشتمی پیشی گرفته و یکه تازی کند. من عاشق بازی های Open-World هستم؛ مخصوصا اگر شخصیت اصلی داستان دارای قدرت های مافوق بشر نیز باشد. و هر تریلری که از گیمپلی این عنوان دیدم؛ بیشتر تشنه ی تجربه ی آن شدم. به احتمال قوی عنوان بعدی جهان-باز با حضور یک ابر قهرمان برای Xbox One، عنوان بعدی Spider-Man است!

Screen shot 2013 08 21 at 4.02.04 PM عناوینی که شما را از تصمیمتان برای خرید کنسول نسل هشتمی خود، برمی‌گردانند!

Uncharted 4

درست مانند inFAMOUS، همانطور که گفتم؛ در نسل قبل دوست داشتم فرنچایز Uncharted را نیز تجربه کنم. برای من این بازی به عناوین اصلی Tomb Raider شباهت زیادی داشت؛ اما کمی تاریک تر و مقداری واقع گرایانه تر بود. البته قبل از ریبوت Square Enix از فرنچایز Tomb Raider؛ این ریبوت واقعا توانست حس واقع گرایی را به بازیباز ها القا نماید. بازی خیلی جذاب و پر زد و خورد به نظر می آمد و داستان بازی حرفی برای گفتن باقی نمی گذاشت. می دانیم که چهارمین قسمت از بازی در ماداگاسکار اتفاق می افتد اما اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

Deep Down

Deep Down یک عنوان RPG فانتزی و آنلاین است که توسط Capcom تولید می شود. در زمان معرفی Xbox One و PS4، جزو اولین تریلرهایی بود که از بازی های نسل بعدی مشاهده کردم. اطلاعات کمی در دسترس است و جز اینکه بازیباز در زمان حال قرار دارد و در یک منطقه ی حفاری برای کشف آثار باستانی فعالیت می کند. شخصیت اصلی این قابلیت را داراست که با لمس تخته سنگ هایی به سیاهچاله های مربوطه رفته و آن ها را از وجود اژدها های متنوع که هر یک استراتژی حمله و دفاع خاصی دارند، خالی نماید. این بازی قرار است به صورت رایگان در دسترس قرار گیرد و از همین حالا توانسته دل RPG بازها را بدست آورد.

Shadow of the Beast

این بازی برای اولین بار ۲۵ سال پیش برایAmiga  منتشر شد و حال، Heavy Spectrum وظیفه ی بازسازی آن را بر عهده دارد. از آنچه به یاد دارم، در دوران کودکی عاشق این بازی بودم و آن را بر روی یک Amiga قدیمی بازی می کردم. برخی از شما هم ممکن است بازی اصلی را به یاد داشته باشید و هم اکنون منتظر ریبوت این عنوان هستید. اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست، ممکن است به داستان اصلی پایبند بماند و یا شاید یک ادامه بر آن باشد. فعلا باید منتشر ماند و دید.

Everybody’s Gone to the Rapture

این عنوان یکی دیگر از انحصاری های سونیست که مرا جذب خود کرده است. توسعه دهنده ی این بازی قبلا عناوینی مانند Dear Esther را تولید کرده و حال قصد دارد با عنوان Everybody’s Gone to the Rapture موفقیت قسمت های قبل را باری دیگر بدست آورد. بازی بر پایه ی یک آخرالزمان خیالی می گذرد و در یک روستای انگلیسی داستان روزهای آخر ۶ کاراکتر را بیان خواهد کرد. این عنوان تمرکزش بر روی داستان خواهد بود و بازیباز کمتر فعالیت خواهد داشت، برای مثال بیشتر شبیه Outlast است تا Dead Space! همچنین گرافیک بصری این بازی زیبا و خارق العاده به نظر می رسد. امیدوارم این بازی بتواند قدرت ای PS4 را به وبی به نمایش بگذارد.

N++

این بازی به احتمال زیاد از رادار بسیاری از خریداران PS4 عبور کرده و آنها ندیده اند! یک بازی نینجا محور که در آن بازیباز باید از نقطه ی الف به نقطه ی ب برود و در طول راه تا آنجا که می تواند سکه جمع کند. نسخه ی اول این بازی با نام N+ توانست موفقیت های زیادی بدست آورد.

منبع:گیمفا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان