صفحات ویژه
آمار سایت
تعداد مطالب: 406
تعداد نظرات: 25
کاربران: 4 نفر
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
بازدید هفته: 6
بازدید این ماه: 48
بازدیدهای سال: 542
کل بازدیدها: 194955
امروز:

مسابقه وبلاگ برتر

تاریخ:پنج شنبه 14 فروردين 1393 / زمان:17:43

دانلود بازی Crazy machines: Golden gears برایios

اندازه فایل:38.1مگابایت

سیستم عامل مورد نیاز:ios4.3وبالاتر

در این بازی شما راه حل های جالبی را از وسایل مختلف پیدا میکنید که این نیاز به فکر و خلاقیت شما دارد که به توانید راهی پیدا کنید یا نه.این بازی بسیارچالش بر انگیز است و دارای اشیایی همچون وپ، دینامیت، لیزر و ...است که بازی را زیباتر و هیجان انگیز تر میکند

شما در ادامه ی مطلب میتوانید این بازی را دانلود کنید

بازدید: 1005 ادامه
تاریخ:پنج شنبه 14 فروردين 1393 / زمان:16:29

دانلود بازی فکری موش و گربه

اندازه فایل:17.6مگابایت

سیستم عامل مورد نیاز:اندروید2.2وبالاتر

 حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت تاپ3دانلود، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ ۴ اتاق مختلف و بیش از ۸۰ مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.

در ادامه ی مطلب شما میتوانید این بازی را دانلود کنید

بازدید: 1103 ادامه
تاریخ:پنج شنبه 14 فروردين 1393 / زمان:13:0

دانلود بازی Pop to saveبرای اندروید

اندازه فایل:23مگابایت

شما در این بازی فکری در نقش باب هستید که باید حباب ها را جوری هدایت کنید که کف ان ها باعث پر شدن حباب و ترکیدن ان شود وشما بتوانید دوستانی که در حباب ها زندانی هستند و گیر کرده اند را ازاد کنید.این بازی دارای 96مرحله و سطح است که در بازی هر چه به سوی مرحله های جلوتر میروید بای سخت تر جذاب تر و زیبا تر میشود.تازه این داستان زیبا بر اساس فیزیک واقعی ساخته شده که همراه با موانع مختلف و شخصیت های سرگرم کننده بازی را زیباتر میکند

بازدید: 798 ادامه
تاریخ:پنج شنبه 14 فروردين 1393 / زمان:12:39

5خبر جدید درباره ی بازیBatman : Arkham Knight

استدیو Rocksteady در حال ساخت آخرین نسخه ی بتمن خود یعنی Batman : Arkham Knight می باشد که قرار است پایان حماسه بتمن باشد. در این نسخه ی Scarecrow با همکاری تمامی خلافکاران شهر سعی در نابودی بتمن دارد و از سوی دیگر دشمنی قدرتمند و کاملا جدید به نام Arkham Knight با بتمن مقابله خواهد کرد.به تازگی تهیه کننده ی این بازی، آقای Dax Ginn اطلاعات جدیدی در رابطه با فضای شهر گاتهام که قرار است بازی در آن جریان داشته باشد، منتشر کرده است :شهر گاتهام دارای یک فضا و اتمسفر کاملا خاص است و تیم ما زمان زیادی را صرف طراحی آن کرده است تا از درست و کامل بودن آن اطمینان حاصل کنیم. این شهر فقط یک چیز نیست بلکه تلفیقی از نور و بازتاب آن است. گاتهام در بازی همواره بارانی است و بازی در شب دنبال می شود. هنگامی که شما در کوچه ها و خیابان های گاتهام قدم بر می دارید، با سبک جدیدی از معماری آشنا می شوید ولی ما سعی کرده ایم با این تغییرات باز هم شما احساس کنید در همان شهر قدیمی قرار دارید و این کار یک چالش بسیار دشوار بود.

شما در ادامه ی مطلب میتوانید متن را کامل ببنید

بازدید: 807 ادامه
تاریخ:پنج شنبه 14 فروردين 1393 / زمان:11:50

دانلود مرورگر اینترنتی گوگل کروم نسخه ی25

اندازه فایل:36.4مگابایت

دسته:مرورگر اینترنت

گوگل کروم (به انگلیسی: Google Chrome) یک مرورگر وب رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد. در ابتدا نسخهٔ آزمایشی آن برای کاربران نرم‌افزار سیستم‌عامل ویندوز در یک‌صد کشور جهان عرضه شد ولی گوگل اعلام کرد که نسخه‌های منطبق با سیستم‌عامل گنو/لینوکس و رایانهٔ اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع خواهد شد. موتور این مرورگر نرم‌افزار آزاد وب‌کیت (به انگلیسی: WebKit) است. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.در سپتامبر ۲۰۰۸ گوگل بخش زیادی از کد منبع کروم شامل، موتور جاوااسکریپت وی۸ را با نام کرومیم در اختیار عموم قرار داد. این کار باعث شد که دیگران بتوانند کد را مطالعه کنند و کمک کنند تا این مرورگر برای سیستم عامل لینوکس و مک نیز قابل استفاده شود.گوگل کروم مرورگری امن، سریع و بسیار با ثبات است. گوگل کروم تفاوت بسیاری با دیگر رقیبانش ندارد. قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم از زبان های بسیاری مانند فارسی پشتیبانی می کند .

امیدواریم در ادامه ی مطلب از دانلود گوگل کروم رضایت کافی را داشته باشید

بازدید: 762 ادامه



در اين سایت
در كل اينترنت
ابزارک های سایت
RSS