به‌روز‌ رسانی جدید سایت Titanfall انجمن IMC و شخصیت‌های جدید را معرفی نمود

به‌روز‌ رسانی جدید سایت Titanfall انجمن IMC و شخصیت‌های جدید را معرفی نمود

به روز رسانی جدیدی امروز در وبسایت رسمی عنوان Titanfall انجام گرفت که نتیجه اش معرفی IMC Faction بود. برای اطلاعات تکمیلی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Interstellar Manufacturing Corporation (شرکت کارخانه های بین ستاره ای و یا به اختصار IMC) با گروهی کوچک و در صنایع استخراج منابع طبیعی با نام Hammond Engineering شکل گرفت. پانزده سال بعد، تقاضا برای مواد اولیه در ساخت تایتان ها بالا رفت. این موضوع در ترکیب با تکنولوژی بازرسی سیاره ای و دیتابیس های عظیم موجود در این شرکت، موجب شد Hammond Engineering  پیشرفتی  نجومی داشته باشد. در طول گذر حدود یک قرن، یک سری ادغام ها و بازسازی هایی برای برند Hammond Engineering صورت گرفت و آن را به شکل امروزی اش یعنی IMC تبدیل نمود.

با وجود شهرت این شرکت در رفتار استثماری اش در مرز، هیچ گونه انتقادی از سهام داران و مشتریان که در هسته ی مرکزی اش بودند دریافت نمی کرد. دسترسی راحت تر به مواد اولیه و استفاده ی گسترده ی آنها در ساخت تجهیزات و وسایل تولید IMC موجب ایجاد یک “اینرسی مصرف کننده” شده بود که بسیار به سود  شرکت بود.

با حمل و نقل تجهیزات با ارزش در مرز و منابع سیاره ای گسترده، سود و سهام شرکت IMC به حداکثر خود رسیده و این شرکت تنها در برخی زمان ها از زور نظامی به طور قانونی استفاده می کند.

توضیحات کاراکتر های جدید IMC:

Graves

در ساختار فرماندهی IMC، معاون دریاسالر Graves معمولا با نام CINCFRONT شناخته می شود که از ترکیب Commander-in-Chief (فرمانده) و Frontier Command (فرماندهی مرزی) تشکیل شده است. با توجه به نامی که استادانه برایش طراحی شده است، اما درعملیات مرزی به پایبند نبودن به پروتکل های سنتی بدنام است. همین موضوع به فرمانده Graves اجازه می دهد تا شخصا فرماندهی نیروهای IMC را بر عهده گیرد و کارش به مراتب غیر رسمی تر از فرماندهان نزدیک به هسته ی مرکزی شرکت می باشد. Graves به تک روی در IMC مشهور است و سیاست های مبارزاتی وی معمولا برای نیروهای خودی بسیار مخاطره آمیز است اما برای شهرئندان مرزی کمترین خطر و خشونت را در پی دارد. در طول تحقیقات پروژه ی “رسوایی اودیسه”، Graves پی برد که کشتی در واقع به زور توسط McAllan و گروهش هدایت می شده است.

Graves به‌روز‌ رسانی جدید سایت Titanfall انجمن IMC و شخصیت‌های جدید را معرفی نمود

Blisk

Blisk یکی از مزدوران آفریقای جنوبی است که با یک قرارداد طولانی مدت به استخدام IMC در آمده و در مرز؛ اطلاعات جنگی و نحوه ی مبارزه با شورش را به سربازان دیگر ارائه می دهد. اولین قراردادش زمانی که پول بسیاری برای بازنشستگی در یک بهشت استوایی به جیب زده بود، پایان یافت؛ اما بعد از در نظر گرفتن مقدار درآمدش و از همه مهم تر، خورد و آشامیدن بدون وقفه، Blisk تصمیم گرفت که پیشنهاد جدید IMC بسیار خوب است و نمی توان از آن گذشت.

Blisk به‌روز‌ رسانی جدید سایت Titanfall انجمن IMC و شخصیت‌های جدید را معرفی نمود

Spyglass

Spyglass در واقع جلوه ای فیزیکی از هویت محاسباتی شرکت IMC است. این تولید فوق العاده در تدارکات، ناوبری، استقرار و برقراری ارتباط بین تمام نیروهای IMC در مرز دست دارد. اجزای SpyGlass بر روی یک شاسی اصلاح شده Spectre سوار شده اند و اغلب اوقات قابل ارتقاء هستند. Spyglassها معمولا به همراه نیروهای زمینی در Dropship ها قرار می گیرند تا اطلاعات به روز شده از ماموریت و نقشه ها را به طور زنده در اختیار سربازان قرار دهند.

Spyglass به‌روز‌ رسانی جدید سایت Titanfall انجمن IMC و شخصیت‌های جدید را معرفی نمود

Titanfall یازدهمین روز از ماه مارچ برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و PC عرضه خواهد شد. نسخه ی Xbox 360 آن نیز دو هفته بعد از نسخه ی Xbox One در دسترس طرفداران خواهد بود.

منبع:گیمفا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان