دانلود نرم افزارWeSync
نويسنده : artin تاريخ انتشار:یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:دانلود نرم افزارWeSync,نرم افزار اندروید,نرم افزار کتاب خونی,

دانلود نرم افزارWeSync

باید، باید زمانی که تلفن همراه خود را تغییر دهید. امن برای کتاب آدرس و دیگر اطلاعات کلیدی در تلفن همراه شما.
شما ممکن است به راحتی حفظ کتاب آدرس همان، حتی ممکن است بیش از یک تلفن همراه استفاده کنید. و حفاظت از داده ها را از دست دادن. WeSync فراهم می کند رمزگذاری کلاس اول و راه حل های امنیتی، و رایگان است. علاوه بر این، آن را راحت را برای شما به ورود به سیستم: ic.qq.com برای مدیریت کتاب آدرس خود را. WeSync یک ابزار باید، باید است اگر شما دارای بیش از دو تلفن های همراه. بسیاری از ویژگی های مفید به شرح زیر:

1. با یک کلیک به همگام سازی دفترچه آدرس تلفن خود را به آدرس کتاب آنلاین. نه تنها کتاب آدرس بلکه SMS، ورود به سیستم تماس می توانید به صورت آنلاین همگام. بیشتر چه، شما همچنین ممکن است در ورود به سیستم ic.qq.com برای مدیریت اطلاعات شما.
2. ابزار بیشتر برای کمک به شما را مدیریت داده های موثر تر، مانند ادغام مخاطبین، به اشتراک گذاری اطلاعات تماس از طریق ایمیل یا WeChat.1 ادغام اطلاعات تماس: WeSync می تواند به شما کمک کند را انتخاب هوشمند به ادغام مخاطب تکراری. 2 به راحتی کتاب آدرس همان در تلفن های همراه چند ممکن است شما را تضمین می کند. به راحتی به اشتراک گذاری و انتقال کتاب آدرس خود را با دوستان و خانواده از طریق ایمیل، WeChat. گیرنده از کتاب آدرس خود را می WeSync برای وارد کردن دفترچه آدرس بدون هیچ گونه نگرانی در مورد مخاطب تکراری استفاده کنید. بزرگ برای کسانی که نیاز برای به اشتراک گذاشتن کتاب آدرس با بسیاری دیگر، مانند معلمان، دبیران.
3. می توانید تماس ها، SMS، تماس سیاهههای مربوط و اطلاعات دیگر را به کارت SD صادرات
4. آیا می توانید تماس های حذف شده و بدون تماس دست رفتن تضمین بازگرداند.

حجم: 2.2M
نسخه فعلی: 4.6
نیاز به آندروید: 1.5 و بالاتر

لینک دانلود مستقیم:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان