اخبار بازی جدید روز3فروردین
نويسنده : artin تاريخ انتشار:یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:اخبار بازی جدید روز3فروردین,

اخبار بازی جدید روز3فروردین

Child of Light Dev Diary جدیدی توسط Ubisoft منتشر شد

چندی پیش dev diary جدیدی منتشر کرد، که مطابق با آخرین ویدیو از این بازی سری جدید با سری قبلی تفاوت های بسیاری ندارد. اولین تریلر ازبازی توضیحاتی در مورد داستان و پلتفرم های مد نظر برای عرضه و نقش های هنری بازی می دهد.

سری جدید Child of Light به پلیرها اجازه می دهد چندین کرکتر در بازی را به صورت هماهنگ کنترل کنند که یکی از این کرکترها Aurora، دختر بزرگ Austrian Duke است، که قصد پیدا کردن خود در بین رویاهای خود را دارد. او در رویاهای خود اول باید راه برگشت به خانه ی خود را با استفاده از قدرت های فوق العلاده خود پیدا کند. یکی از توانایی های خاص او چراغی است که با کمک قدرت های خود ایجاد می کند که این امر هم با کمک دومین پلیر بازی انجام می شود. یکی دیگر از کرکترهای بازی Igniculus است که او از در قدرت های خود چیز کمی از Aurora ندارد.
همچنین یکی از خاصیت های جدید بازی، اضافه شدن برخی از نبردها با محدودیت زمانی است که برای انجام این ماموریت و نبرد های شما نیاز به توانایی هایی برای بالارفتن از درختان را داشته باشید.
همچنین استودیو سازنده بازی در حال کار بر روی ویدیویی جدید برای بازی هستند که به زودی منتشر خواهد شد.
 

کمبود کنسول PlayStation 4 در بازار تا فصل تابستان ادامه خواهد داشت

اگر شما نیز برای خرید کنسول PlayStation 4 شرکت سونی قدم به بازار گذاشته و از بخت بد موفق به تهیه‌ی آن نشده‌اید و ناچار نا‌امیدانه به منزل خود بازگشته‌اید، احتمال ادامه‌ی این بد‌اقبالی تا فصل تابستان همچنان وجود خواهد داشت!

کنسول نسل جدید شرکت Sony از زمان راه‌اندازی و انتشار، با استقبال بی‌نظیری از سوی طرفداران بازی‌های ویدیوئی مواجه شده است؛ به همین دلیل اکثر خرده‌فروشان نیز کنسول‌های خود را خیلی سریع به‌فروش رسانده و انبارهایشان از این سخت‌افزار جدید تهی گشته است.

در گفتگویی که به تازگی مدیر عامل شرکت Sony آقای Andrew House با Wall Street Journal در همین رابطه داشته است ایشان چنین اضهار نموده‌اند که:

ما در حال تلاش برای حفظ میزان عرضه در برابر تقاضا هستیم؛ سعی ما بر این‌ است که تا اوایل فصل تابستان به وضعیتِ مناسب و با ثباتی در جهت رضایت مشتریان و تامین میزان تقاضای آنان برآئیم.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که تا به‌حال موفق به تهیه‌ی این کنسول نشده‌اید نگران نباشید، زیرا که تا فصل تابستان تعداد بسیار زیادی از این سخت‌افزار محبوب دوباره به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه خواهد یافت.

بهینه ساز جدید عنوان Titanfall منتشر شد

حتما خبر دارید که نسخه Xbox 360 بازی با تاخیر در عرضه همراه است. بعد از اعلام این خبر برخی از افراد خوش شانس از هم اکنون توانسته نسخه نسل هفتمی Xbox 360 بازی را تجربه کنند.

چندی پیش Respawn به صورت رسمی آپدیت جدیدی برای بازی به صورت رسمی در سرورهای بازی و ب سایت رسمی خود منتشر کرد که به صورت اتوماتیک برای بازی توسط سرورها دانلود و نصب می شود. یکی از بهترین امکانات جدید این بازی نرم و روان تر کردن گیم پلی بازی در قسمت مولتی پلیر است.

تا کنون تمامی نسخه های این بازی برای پلتفرم های مد نظر منتشر شده به غیر از نسخه نسل هفتمی ( Xbox 360 ) بازی Titanfall. مطابق با گفته های رسمی شرکت سازنده بازی نسخه نسل هفتمی عنوان Titanfall در ۸ آپریل به صورت رسمی برای کنسول Xbox 360 منتشر خواهد شد.
همچنین لیستی کامل از مشکلاتی که این آپدیت جدید بازی Titanfall رفع می کند را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

برای انجام Watch Dogs هر دو پلتفرم PS4 و PC انتخاب های خوبی هستند

نمایش عنوان Watch Dogs در E3 2013 را که یادتان هست؟! نمایشی که بسیار فوق العاده و چشمگیر بود. به تازگی آقای ٬Jonathan Morin مدیر خلاق و پر از ایده های ناب در Twitter خود بسیاری از موارد را روشن کرد و اعلام نمود که نمایش E3 2013 در واقع نمایشی بر روی کنسول PS4 بود که بسیاری از دیدن آن تعجب کرده بودند٬ در حالی که نمایش E3 2012 یک نمایش با یک PC با مشخصه high-end بود که آن نیز٬ توانست برای مخاطبان قدرت Watch Dogs را معلوم سازد و تفاوت این دو نمایش را اعلام کند.

نمایش E3 2012 بر روی یک رایانه High-End بود که ما گفتیم. باید سوال شما رو جواب بدهد.
من گفتم: PC = E3 2012 و PS4 = E3 2013

در جواب سوالی که پرسیده شد و این بود که کدام یک از پلتفرم ها٬ بهترین پلتفرم برای انجام بازی هستند٬ PC یا PS4؟! آقای Jonathan Morin بی طرفانه پاسخ داد.

سوال بزرگیه٬ واقعا هر دو در این نقطه انتخاب خوبی هستند.

همچنین Jonathan Morin به سوال اینکه آیا واقعا Watch Dogs همچنان بعد از تمام شدن و ۱۰۰ درصد شدن بازی٬ هنوز هم سرگرم کننده است یا خیر٬ جواب داد.

بله٬ این یک وسواس برای ما بود. در حال حاضر من سعی دارم تا خودم ۱۰۰ درصد کنم٬ در واقع حتی در ۱۰۰ درصد و زمانی که بازی کامل است٬ هنوز هم چیز های جدیدی وجود دارند.

همچنین او توضیح داد که برای بعضی ماموریت های که نامتناهی (بی نهایت) هستند٬ یک تعداد متناهی به منظور محاسبه درصدی از کامل شدن بازی تعریف شده است.

این به این دلیل است که تعدادی از چیز ها بی نهایت هستند پس ما یک عدد از ۱۰۰ برایش تعریف کردیم اما آن (ماموریت بی نهایت) همچنان ادامه دارد.


Watch Dogs

عنوان Watch Dogs یکی از عناوین مورد انتظار استودیو Ubisoft Montreal است و قرار است برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One در تاریخ ۲۷ می سال جاری عرضه شود. این عنوان برای Wii U نیز در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد. شما در بازی در نقش فردی به اسم Aiden Pearce هستید. یک هکر قدرتمند که در شیکاگو زندگی می کند و با نفوذ به سیستم عامل مرکزی شهر “CtOS”٬ کنترل شیکاگو را با موبایل خود در دست می گیرد.

آزمایش سرورهای نسخه بتا EverQuest از هفته‌ی بعد شروع خواهد شد

چندی پیش بخش ارتباطات آنلاین و مجازی شرکت سونی به صورت رسمی اعلام کرد که آزمایش سرورهای سنخه بتا بازی ار هفته ی بعد ( ۲۶ مارس ) شروع خواهد شد.

مطابق با پست درون فروم SOE، آزمایش نسخه بتا و سرورهای این نسخه بازی تمامی شخصیت و نام های قبلی کرکترها، وسایل و اسلحه های شما را پاک خواهد کرد و پس از شروع آزمایش شما بازی EverQuest را بر روی سرورهای Alpha تجربه خواهید کرد.

این امر به این معنی است که پلیر ها در هنگام آزمایش سرورها، بازی را با یک ظاهر جدید و اسلحه های جدیدتر و ابزارهای بیشتر به همراه کرکترهای جدید بر روی سرورهای قوی تر بازی خواهند کرد.

پست مشاهده شده نشان می دهد و بیان می کند که هرچه زودتر قبل از شروع بازی با سرورهای آلفا و همچنین شروع آزمایش از تمامی محتویات خود در بازی Back Up بگیرید. این فرصت فقط صبح روز ۲۴ مارس به پلیر ها داده خواهد شد.

همچنین شرکت سازنده این بازی در این باره اعلام کرد ” از نظر ما برای آماده سازی خود برای تجربه این عنوان بر روی سرورهای آلفا، پیشنهاد می کنیم از تمامی ابزارالات و اسلحه های خود و … در بازی سیوی داشته باشد که اگر تغیر قطعی سرورهای بازی با سرور Alpha را داشتیم به مشکل بر نخورید. همچنین پیشنهاد می شود از قالب بندی های قبلی خود در بازی هم Back Up داشته باشید زیرا هر لحظه امکان دارد در قالب بندی سرورهای جدید برای IP شما مشکلی جدی پیش بیاید. بعد از به اتمام رسیدن آزمایش مطابق با خواسته های شما تمامی محتویات نسخه آزمایشی بازی به صورت اتوماتیک با موفقیت بر روی سرورهای جدید انتقال خواهد یافت. در هنگام انجام این عمل برای IP شما پیغامی فرستاده خواهد شد و حتما در زمان انتقال از بازی کردن جدا بپرهیزید. “

منبع:گیمفا

Far Cry 4 در سال 2015 منتشر خواهد شد

به تازگی سایت معتبر  Eurogamer در طی گزارشی اعلام کرده است که چهارمین نسخه از سری بازی های Far Cry در نیمه اول سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد و رسته کوه هیمالیا بستر اتفاقات این بازی می باشد . مدعی شده است که از این بازی در E3 سال جاری میلادی رونمایی می شود و Far Cry 4  شامل محیطی چند برابر نسخه ی سوم می باشد و همه ی مناطق بازی برفی نخواهد بود . همچنین گفته شده است که این بازی برای کنسول های این نسل منتشر نخواهد شد و موجودات تخیلی زیادی در بازی حضور دارند . در بازی می توان فیل سواری کرد و به مانند نسخه سوم نقشه بازی به مرور زمان تکمیل می شود . نسخه سوم Far Cry در سال 2012 میلادی وارد بازار شد و توانست نظر منتقدین و گیمر ها را به خود جذب کند و نمرات و نقد های عالی ای را به ثبت برساند .
 

لیست نمرات inFamous: Second Son را از اینجا مشاهده کنید

بالاخره انتظار ها به سر رسید و نقد های عنوان مورد انتظار inFamous: Second Son به انتشار رسید. شما در ادامه می توانید نمرات را مشاهده کنید:

DigitalSPY – 6/10
xgn – 8.5/10
Video Gamer – 7/10
Average Gamer – Great
Akihabara Blues – 8.8/10
Rev3Games – 6/10
Gamespot – 8/10
GamesTM – 7/10
Ksalue-6/6
Eurogamer – 7
BT.com – 6/10
JoyStiq – 4.5/5
OPM – 8
Kotaku – Yes
Polygon – 8.5
CVG – 7
Game Informer – 8.5
ShackNews – No Score
GameTrailers – 8.8

Escapist – 7/10

در صورت انتشار نمرات بیشتر پست به روز می شود.

Second Son از زمان رونمایی اش در کنفرانس سونی بسیار هایپ شد، طرفداران زیادی پیدا کرد. نیت فاکس از سازندگان بزرگ بر روی بازی به خوبی کار کرده است و چیزی نیست که به راحتی از کنارش رد شویم. در حال حاضر inFamous: SS در دسترس می باشد.

دیوانه وار ترین قدرت های «بدنام:فرزند دوم»

سری بازی بدنام همیشه بر خرابکاری در یک شهر کاملا جهان آزاد با قدرت های “باحال” تمرکز کرده است.فرزند دوم نیز از این قاعده مستثنی نیست با این حال “Suker Punch” درباره ی این که چه قدرت های فوق العاده ای در بازی وجود خوهد داشت زیاد سخن نمی گوید.خوشبختانه تحلیل گر عکس بازی های گیم اینفورمر اینجاست تا ما را از برخی قدرت ها که مطمئنا در فرزند دوم وجود خواهند داشت مطلع کند.

من شاید قادر نباشم که با یک کامیون پرس سینه بزنم یا تیر های نورانی از دست خود پرتاب کنم اما من قدرتی به نام “استدلال قیاسی” دارم.من از این توانایی فوق العاده برای بدست آوردن اطلاعات بسیار گران بها از هزاران بازی در گذشته استفاده کرده ام،به کمک کوچکترین راهنما ها.من بازی مثل “پوکمون”یا افرادی مانند دشمن های بایوشاک بی کران یا “احساس مدرن شخصیت های سری شیطان هم می گرید” را تحلیل کرده ام.من هم چنین از قدرت فرا بشری خود برای بدست آوردن اطلاعاتی از “کریتوس”،شناسایی پتانسیل بالای کمپین تک نفره برای شخصیت “Luigi” ازخانواده ی ماریو و هم چنین سرآوردن از اینکه در “Tokyo Jungle” چه اتفاقاتی در حال افتادن است استفاده کرده ام.(چقدر تعریف!)

حال من می خواهم با قدرت فوق العاده ی خود بر روی قدرت های دلسین تمرکز کنم.به راستی شخصیت خوب بدنام دوم چه قدرت هایی را داراست؟ما نگاهی می اندازیم.

 

قدرت فرا بشری اول:Lava Hand(دست گدازه ای)

قدرت فرابشری اول دلسین….گدازه ای بودن یکی از دست های اوست؟!من شک دارم که این قابلیت حتی فرا بشری به حساب بیاید.شما نیز می توانید دستی مشابه با انداختن دست خود درون یک آهن ذوب شده داشته باشید.تا جایی که من می دانم این تمام نقش “Johney Tremain” در ساخت بازی بود.Suker Pucnh باید بعدا یک بازی ویدیویی درباره ی او درست کند!همچنین،داشتن استعداد کافی برای کار کردن در “T.G.I.F.s”یک قدرت استثنایی به شمار نمی رود و توسط هیچ کس نیز نباید اتخاذ شود.

 

قدرت فرا بشری دوم:بازو های آتشین

این بار جفت دست های او در آتش است و به نظر می رسد دلسین از آن ها برای یک پرش موشکی استفاده کند.نه تنها غیر عملی به نظر می رسد بلکه بسیار دردناک نیز می باشد.من کنجکاو هستم که دلسین تا چه اندازه سوپر قهرمان خوبی است،آیا همه ی قدرت های او با یک سوختن درجه سه تمام می شوند؟!

 

قدرت فرا بشری سوم:کشاله ی ران کشیده شده!

من مطمئن نیستم که آیا تصویر بالا دلسین در یک لباس عجیب باشد یا یک شخصیت فرا بشری دیگر،اما شما نمی توانید منکر اهمیت کشیدن عضلات قبل از فعالیت بدنی شدید شوید.کشاله ی ران کشیده شده شاید یک قدرت باحال به نظر نرسد اما تصور کنید چگونه به نظر می رسید وقتی که در حال غلتیدن بر روی زمین بعد از یک تلاش نا موفق برای رسیدن به آسمان خراش هستید!

 

قدرت فرا بشری چهارم:هجوم به خلوت دیگران!

نگاه کنید،فقط به خاطر این که شما یک شوپر قهرمان هستید این اجازه را ندارید که از دیگران با تلفن هوشمند خود فیلم برداری کنید.مثل قدیمی سوپر قهرمانان را به یاد آورید:”با داشتن قدرت فوق العاده مسئولیت های فوق العاده نیز خواهید داشت”.من شک ندارم که یکی از آن مسئولیت ها یک احمق بودن نیست!

 

قدرت فرا بشری پنجم:تریپ افسرده

مشکل کجاست؟فکر می کنید تنها “Ethan Mars” در باران سنگین حق افسرده بودن دارد؟با تشکر از شخصیت سرگردان آن بازی جای هیچ بحثی باقی نمی ماند که دلسین نیز ناراحت نباشد.با بیانی به این خسته کننده ای،چگونه هنوز کسی می تواند بگوید که بازی های ویدیویی هنر نیستند؟!

 

قدرت فرا بشری ششم:مشت قدرتمند

اوه لعنت!مشت دلسین مستقیما به سمت سر آن فلک زده می رود.دقیق در زمانی که از قدرت های دلسین نا امید شده بودم،او مشت خود را به رخ می کشد.الان مغر آن طرف کجاست؟!

 

قدرت فرا بشری هفتم:انفجار

این جا یکی دیگر از قدرت های مخفی دلسین است،او ظاهرا می تواند در یک لحظه انفجار بزرگی را تشکیل دهد.این باجال به نظر می سرد،این طور نیست؟!منظورم این است که در سریال قهرمانان نیز شخصیتی دارای این قدرت بود و همه ی ما می دانیم چه بلایی سر آن سریال آمد.

Suker Punch اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

 

قدرت هشتم:ال.اس.دی؟

شاید شما اسید را یک نوع قدرت فرا بشری در نظر نگیرید،اما هر چیزی که بتواند دلسین را به بک نور افکن تبدیل کند،در لیست من جای دارد.فقط حواستان باشد بجه ها:”مواد مصرف نکنید البته تا زمانی که نمی خواهید یک سوپر قهرمان شوید.در آن صورت بسیار مصرف کنید!

 

قدرت فرا بشری نهم:کلاه فشن دلسین

آیا پوشیدن یک کلاه یک قدرت فرا بشری به حساب میاید؟مسلما خیر!پس لطفا یک نفر به دلسین بگوید که آن کلاه مسخره را بر دارد،در سیاتل که هوا سرد نیست!

 

قدرت فرا بشری دهم:یک شمشیر نورانی؟

من متوجه نمی شوم.دلسین از کجا یک شمشیر نورانی بدست آورد؟آیا آن جا جنگ ستارگان در حال رخ دادن است که من خبر ندارم؟اما در هر صورت شمشیر نورانی سلاح باحالی است اما باز یک قدرت فرا بشری به شمار نمی رود.

 

قدرت فرا بشری یازدهم:؟؟؟

من حتی نمی توانم بگویم که در این تصویر چه در حال رخ دادن است.ظاهرا دلسین به دسته ای پولک تبدیل شده است زمانی که سعی در بالا رفتن از کمر دشمنش دارد و یا دارد با تمام وجودش از خود باد رها می کند(!)من فکر می کنم که او این قدرت را از Dan Ryckert یاد گرفنه است.

 

قدرت فرا بشری دوازدهم:صعود به بهشت

آخرین قابلیت دلسین هم چنین عجیب تزین آن ها نیز است.او می تواند به بهشت برود و پشت خود دمی باشکوه از گل های درخشان به جا بگذارد.تنها بدی این توانایی این است که شما تنها یک بار قادر به انجام آن خواهید بود.

توجه:این متن بیشتر جنبه ی شوخی دارد،سونی فن ها عصبانی نشوند …

 مترجم:Ulfric

منبع:دنیای بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان