دانلود dlcجدید بازیEuro Truck Simulator 2به نامGoing East! 1.9.22
نويسنده : artin تاريخ انتشار:چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:دانلود dlcجدید بازیEuro Truck Simulator 2به نامGoing East! 1,9,22,

دانلود dlcجدید بازیEuro Truck Simulator 2به نامGoing East! 1.9.22

 

تاریخ انتشار:March 26th, 2014, 05:07 GMT

سبک:رانندگی

Euro Truck Simulator 2 یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است .بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی Euro Truck Simulator 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید .در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید .

 

راهنما:شما باید این فایل را در جایی که بازی را نصب کرده ای یعنی درایو C در پوشه ی mods و در داخل ان پوشه در پوشه ی addonsبریزید

توضیحات انگلیسی

Euro Truck Simulator 2 is a fun driving game where you'll be able to travel around Europe while exploring dozens of cities to explore. Take on the role of a trucker who delivers important cargo across impressive distances.

If you want to add more diversity to the game, you can always try this new DLC that adds new destinations for cargo delivery across Poland, Czech Republic, Slovakia, and Hungary.

با کلیک بر روی عکس ها میتوانید عکس ها را بزرگتر ببنید

 

 

حجم:31.70 MB

لینک دانلود مستقیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان